Bota och Lindra humant

Är du sjuk eller har något handikapp - Ge aldrig upp!

Publicerad 2014-02-23 16:47:57 i En sjuk sjukvård?,

Yoga!!
 
Jag brukar ofta rekomendera folk att börja med yoga eller att meditera! Det är bra för självkänslan och det finns forskning att yoga eller annan österländsk verksamhet är bra för hälsan och snabbar på tillfrisknanden snabt och effektivt.
 
Denna video berättar om en man som började yoga även om han var svårt sjuk och ohjälpligt handikappad? Han började med yoga och mantrat "att alldrig ge upp!".
 
 

Kommentarer

Postat av: Agneta

Publicerad 2014-03-02 18:20:24

Kan man också bota någon som har ett handikapp som rubbar balansen också?
Om inte annat jag är en som har ett handikapp som berörde min balans som gör att jag inte kan utföra vissa saker även om jag vore intresserad som tex. åka skidor. Enligt olika barnläkare som jag var till som liten med gymnastiska övningar men det gick inte att träna bort. Möjligen som vuxen blev det lite bättre, eller om jag skulle gå ner i vikt så skulle det bli bättre men det försvinner inte men alla fattar inte det bara de närmaste isåfall som min bror eller min mor som födde mig tills jag fick det där vaccinet som gjorde så att jag fich ett handikapp eftersom jag reagerade på vaccinet....

Svar: Hej Agneta. Jag rekomenderar dig att gå till en skicklig Homeopat. Det är aldrig för sent att börja med yoga!
Kjell Holmsten - Naturläkare

Postat av: Agneta

Publicerad 2014-03-02 18:54:24

Jag tror inte det skulle hjälpa. De skulle inte hjälpa mig bättre än vad en barnläkare kan. Det kan tom. min bror berätta för er om. Allt går inte att träna bort!! Synd att den där läkaren som gav mig vaccinet inte lever längre då skulle kanske också han kunna svara på det här.

Svar: Handen på hjärtat Agneta. Om Arthur hade resonerat som du vore han inte på väg att bli frisk idag. Allt går att bota, bara det finns en strimma av hopp!
Kjell Holmsten - Naturläkare

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Naturmedicin - Gammal kunskap i modern tappning

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela